Folkest firma il traguardo dei suoi 45 anni di storia con alcune importanti novità: a cominciare dal ritorno alla sua prima sede, la cittadina di San Daniele del Friuli e alla nuova collaborazione con Aria di Festa. Folkest proporrà un programma che si infittisce di ospiti e che apre le sue porte in modo significativo alle professionalità internazionali del grande mondo della musica folk e world.
Pe imagjine di cheste 45a edizion Folkest al à sielt Accordi di Enzo De Giorgi, un artist che al à fat de narazion colorade e maraveose di storis, emozions e personis le proprie cifre stilistiche, un artist che al à fat de musiche un element centrâl de proprie creativitât. Accordi al conte un moment di musiche d’insiemi: cuatri figuris femminîls impegnadis a sunâ un strument diferent par om e leades in un sflandorôs giûc di formis e colôrs.
Un programe che a si met in fuart continuitât cu la grande tradizion ma ancje cu la storie musicâl dal dì di vuê, cjalant pardabon ce che al vignarà.
Fra i protagoniscji presints a cheste edizion cjatin Xavier Rudd, Randy Brecker, i 99 Posse, Riccardo Tesi, La Nuova Compagnia di Canto Popolare, Scarlet Rivera e un grum di altris artiscj.
Workshop e percorsi formazione