Folkest tal teritori

UN LEAM CHE NO SI PUES DISFÂ

Folkest e il teritori

Il leam cul teritori al caraterize da agns il progjet artistic di Folkest, che al à ideât un gnûf mût di coneti e puartâ musiche e tradizions in lûcs pôc cognossûts promovint la cressite culturâl in Friûl Vignesie Julie e oltre confin.

L’integrazion tra le propueste culturâl e propueste artistiche voltade a un turisim culturâl di profîl medi-alt e à metût su un fuart leam cul teritori, proponint al public il miôr di ce ch’al è atorn par cualitât e compatibilitât artistiche: dal folk pûr, ae cjançon popolâr, dal folk-rock, al bluegrass, da la musiche antighe, al Jazz e a le World Music.

Folkest Friuil 2024
FRIÛL VIGNESIE JULIE E SLOVENIE

Musiche tai teritoris

Il lunc percors spetacui su dut il teritori regjonâl pa’ l’an 2023 al partissarà dal 15 di giugn par finî il 29 di giugn, cun le programmazion di events intune ventine di Comuns da regjon: Darte, Dartigne, Cjampfuarmit, Cjanive, Cjastelgnûf, Duin Aurisine, Flumisel Vile Vicentine, Flaiban, Forgjarie, Lusevare, Prât Cjargnel, Pulfer, Reane, Ronchi dai Legionaris, Romans d’Isonz, Tramonts di Sore, Vît.

Folkest

San Daniele del Friuli

Dal 2023 Folkest è tornato esattamente dove aveva avuto inizio (allora con il nome di Fieste di Chenti): San Daniele del Friuli. Per la 46esima edizione il Festival riserverà grandi emozioni alla sua città natale.

Il viaggio nei territori del Friuli Venezia Giulia

Il lungo cammino di distribuzione degli spettacoli su tutto il territorio regionale per l’anno 2024 partirà dal 13 giugno per concludersi il 7 luglio, con la programmazione di eventi in una ventina di Comuni della regione: Arta Terme, Artegna, Campoformido, Caneva, Castelnovo del Friuli, Duino Aurisina, Fiumicello Villa Vicentina, Flaibano, Forgaria nel Friuli, Lusevera, Prato Carnico, Pulfero, Reana del Rojale, Ronchi dei Legionari, Romans d’Isonzo, Tramonti di Sopra, Vito d’Asio.