Contatti

Premi Alberto Cesa

Il premi Alberto Cesa 2022

Il premi Alberto Cesa ’tal è pensât par valorizâ dute chê musiche che e je buine di dâ vôs a une o plui lidrîs culturâls di cualsisedi bande dal mont. La organizazion dal Premi e je curade de direzion dal Festival Folkest, de redazion di www.folkbullettin.com e de Associazion Culturâl Folkgiornale.
Rivât a disevotesime edizion, il Premi al à vuadagnât un puest di prin plan fra i Concors nazionâi dedicâts ae musiche, metinsi in lus pe origjinalitât de formule e tirant la atenzion di RAI Radio 1 che e à decidût di poiâ e finanziâ la manifestazion, cussì encje il Nuovo Imaie che al à zontât al premi une siore dotazion in bêçs pe organizazion di un tour.

Modalitât di iscrizion al Premi

Le partecipazion al concors si articole un doi moments: iscrizion online e spedizion dai materiâi.
L’iscrizion al concors e varâ di sei fate mediant de compilazion dal modul di iscrizion chi sot.
Il modul online al podarà sei compilât dal singul artist o, tal câs che si trati di un grup, di un so rapresentant.

Completade le fase di iscrizion online, l’artist/grup e varan di mandâ tramite WeTransfer a le direzion email premiocesa@folkest.com i seguints materiâi:
1. Almancul trê tocs musicai cun indicât il non dal grup e titul dai tocs; i tescj des cjançons, leant le traduzion par talian, se in atre lenghe (ancje dialtes e leghis regjonâls);
2. une schede tecniche compagnade di un stage-plan cu le precise disposizion dal palc; une piçule rassegne stampe dal grup (se e esist);
3. une foto dal gruo/artist di alte cualitât (dulà che si distinguin ben i singui artiscj);
4. in tal câs che si trati di un grup, ancje i dâts anagrafics di ducj i components (non, cognon, residence, date e lûc di nassite, recapit telefonic e email).
I materiâi domandâts e varan di sei mandâts dentri e no oltri le date di iscrizion online.

Il modul di iscrizion

La manifestazion a je nas’sude par onorâ il grant artist piemontês Alberto Cesa, amî di Folkest, vôs e ghironde dai Cantovivo, un dai grops pionîrs dal folk talian che, plui di cuarante agns fa, al à dimostrât che doprâ une lenghe minoritarie o un dialet al po’ cressi lis potenzialitâts espressivis di un artist cence prejudicâ lis cualitâts musicâls.