46a edizione

Folkest 2024

Dal 13 giugno al 7 luglio un viaggio tra le musiche e le culture del mondo per festeggiare la 46esima edizione di Folkest - international folk music festival. Altri eventi speciali circonderanno l'edizione 2024. Presto arriveranno le novità del 2024. Rimanete connessi.
Folkest Friuil 2024

Teritori

Il leam cul teritori al caraterize da agns il progjet artistic di Folkest, che al à ideât un gnûf mût di coneti e puartâ musiche e tradizions in lûcs pôc cognossûts promovint la cressite culturâl in Friûl – Vignesie Julie e oltre confin.

Continua

San Denêl dal Friûl

Une impuartant tornade indaûr te citât ‘la che tal 1979 dut tachè (cul nom di Fieste di Chenti); dal 13 di giugn al 7 di lui San Denêl al diventarà un borc in fieste cun concierts, showcase e workshop.

Continua

Progjets

Folkest, un festival a 360° cun un programe plen di events tignûts vie pa’ l’an, in prin doi progjets europeans, UpBeat – the European Showcase Platform, pensât par i artiscj daûr a vignî fûr, e l’European Folk Network, insiemi al Premi Alberto Cesa e il Premi Folkest – une vite pe musiche.

Continua

Non esiste un motivo che sia nero.
Non esiste un motivo che sia bianco.
C’è musica soltanto e canteremo musica,
fratello, dove finisce l’arcobaleno.

Leopold Sedar Senghor

CALEXICO A Folkest 2024

Il 17 luglio prossimo al Castello di Udine Folkest ospiterà la band alternative country per eccellenza fondata da John Convertino e e Joey Burns. Assieme ai grandi classici presenteranno El Mirador, l’ultimo album uscito nel 2022. La data friulana fa parte di un tour di soli 4 appuntamenti in Italia.
premio alberto cesa - XX edizione

I Finalisti 2024

Da ormai venti edizioni il Premio Alberto Cesa si rivolge ai progetti musicali che sappiano valorizzare musiche e culture del mondo. Dopo una selezione avvenuta lungo l’Italia, i sei finalisti sono stati selezionati e il 7 Luglio 2024 si esibiranno a San Daniele del Friuli.

45 anni di musica

La nostra storia

Un viaç lunc fintremai 45 agns, che dal 1979 al scjalde l’estât furlane e non dome. Un festival che a si articule in cuatri stâts la che a vivin da secui etnîs e popui divers e che al dà vôs a lis diversis culturis dal mont atraviers une propueste di valorizazion cençe confins né definizions, in un inmagant miscliçasi di esperiençis unichis che meretin di jessi vivudis.

  • 45 edizioni
  • 2.000 artisti ospitati
  • 50 + comuni coinvolti
  • 2 progetti europei
  • 2 premi dedicati
Tieniti aggiornato

Notizie sul festival

44^ EDIZION DI FOLKEST: 55 spetacui e plui di 60 artiscj dal 16 di jugn al 6 di lui

La 44^ edizion di Folkest a propon chest an, dal 16 di Jugn al 6 di Lui,...

STICK MEN – fall european tour | 28/10 Teatro Miotto, Spilimbergo – Annullato

Ci dispiace comunicare che il concerto degli Stick Men del 28 ottobre al Teatro Miotto di Spilimbergo...

Premio Alberto Cesa 2021 – nessun vincitore

Colpo di scena lunedì 23 agosto a Spilimbergo durante la finalissima del concorso “Premio Alberto Cesa 2021“, prestigioso...

Viertis les iscrizions al Premi Alberto Cesa 2022

Si son sieradis di pôc les selezions dal Premi Alberto Cesa organizât di Folkest, il festival dedicât...

Sotto l'alto patrocinio

Con il sostegno di